donderdag 4 december 2014

Winter Wonderland Tag

Vandaag weer een Tag omdat ik daar zo gek op ben. Ik vind tags altijd leuk om te lezen en invullen ervan is ook super leuk. Het wordt steeds kouder en we zitten bijna in de Winter dus deze Tag was wel erg toepasselijk. Ik zag hem voorbij komen op Youtube en besloot hem zelf ook in te vullen.


 1. Wat is het eerste woord wat in je opkomt bij Winter Wonderland? 
Sneeuw ook doet het me denken aan de Disney film Frozen veel mensen zijn fan van deze film. En ik vind hem ook super cute. Alles is bevroren en overal ligt sneeuw. Hoop dat wij dit jaar weer een witte Kerst hebben maar ga er niet van uit.


2. Wat zijn jou favoriete beauty producten in de Winter? 
De haarföhn voor als ik het koud heb heerlijk die warme lucht. Ook kan een goede lippenbalsem absoluut niet ontbreken en een goede voedende dagcreme is ook niet verkeerd. Verder ook een bodylotion aangezien mijn lichaam echt mega droog wordt rond deze tijd van het jaar.

3. Ben je wel eens naar een kerst markt of winter fair geweest? Zo ja, waar was dit en wat vond je er van? 
Nee eigenlijk niet, het lijkt me wel echt super leuk om een keer naar een Kerst markt in Duitsland te gaan. Ja dat moet ik maar gewoon een keertje gaan doen :)

4. Decoreer jij je huis/kamer tijdens de winter maanden? Zo ja, wat is jou absolute musthave voor dit jaar? 
Ik woon nog bij mijn ouders maar versier me kamer wel ik heb nu allerlei lichtjes gekocht en op gehangen in mijn kamer. Staat ook leuk op de achtergrond van video's helaas is de mijne niet zo super mooi als in de grote youtubers hun video's. Maar ik ben er blij mee en daar gaat het om. Ook leg ik meestal een fleecedekentje op mijn bed lekker warm.

5. Wat is jou favoriete drankje in de wintermaanden?
Ik drink het hele jaar door Thee maar vind warme chocolade melk super lekker in de Wintermaanden. En dan vooral met heel veel slagroom erop. 


 6. Wat is jou favoriete kledingstuk in de winter?
De fluffy trend ik vind het helemaal de shit. Ik heb 2 truien en een vest en een jas. Ik vind deze trend zo fantastisch en het zit ook nog eens super lekker warm.

 7. Wat doe jij het allerliefste tijdens de wintermaanden?
Het liefste zit ik op de bank met mijn vriendje een filmpje te kijken met een lekkere grote kop warme chocolade melk. Lekker knus tegen elkaar en wat lekkers te eten. Ja ik zeg voor mij de perfecte avondjes.

 8. Wat is jou favoriete winter maaltijd of snack? 
Uhm ik vind oliebollen heel lekker maar dat mag ik niet vanwege mijn  glutenallergie. Dus dan ga ik voor glutenvrije speculaasjes ook erg lekker. Ze smaken net als de echte.

9. Heb jij wel eens een sneeuwpop gemaakt? Zo ja, me wie (of alleen) en beschrijf (of teken) dan hoe hij eruit zag. 
Ja vaak genoeg ik heb geen foto's meer omdat onze laptop overleden is dus kan hem helaas niet laten zien. Hij had in ieder geval altijd stenen als ogen en mond en een wortel als neus. Altijd een mooie sjaal en muts op hahaha.


10. Ben jij een echte koukleum of kun jij goed tegen de kou? 
Ik kan wel goed tegen kou mijn handen zijn ook altijd extreem warm als ik koude handen heb is er echt iets mis met mij. Iedereen wilt ook altijd mijn handen beethouden als het koud is. Het is wel vaak heel koud op de scooter maar ik heb goede handschoenen en een goede jas dus dat is prima te doen. Ik heb weleens een goedkopere winterjas gehad en die was echt niet warm genoeg ik investeer wel altijd in een duurdere winterjas. 

11. Wat heb jij altijd al rond de wintermaanden willen doen, maar heb je nog nooit gedaan?
Ik heb het weleens gedaan toen ik klein was maar het lijkt me super grappig om weer eens te gaan sleeën. Als er sneeuw ligt ofcourse en dan van een heuvel af lijkt me super leuk!

 12. Doen jullie aan cadeautjes tijdens de kerst of hebben jullie gewoon 2 gezellige dagen met familie en vrienden?
Ja dit jaar moet ik voor ongeveer 10 mensen een kadootje kopen ik heb voor 4 mensen alvast wat gekocht. Ja we geven elkaar altijd veel kadotjes voor Kerst niet al te gek ongeveer 20 per persoon. En met mijn schoonfamilie doen we ook kadootjes ik krijg altijd super leuke kadootjes. 

13. Wat is jou favoriete kerst/winter film? 
Frozen duuuuuuh en ik vind Love actually ook super leuk als je ze nog niet gezien hebt moet je zeker even gaan kijken. 

14. Als jij een Winter Wonderland evenement zou mogen organiseren, hoe zou dat er dan uit komen te zien? 
Overal sneeuwvlokjes en alles wit en dan allemaal yankee candle kaarsen en overal mega grote föhns voor als mensen het koud hebben ook kunnen ze overal warme chocolade melk drinken met heel veel slagroom. En natuurlijk van die foute kersthits op de achtergrond.


15. Welke muziek geeft jou het ultieme winter gevoel?
Van die foute kerstliedjes zoals all i want for christmas is you. Super misselijk maar doet me wel aan de winter en kerst denken :P



Ik tag Sharmaine, Shanice en allebij de Esmees!

De foto's uit dit artikel komen van Google.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag! :) Leuk ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh echt een leuke tag! Erg leuk om je antwoorden te lezen.. Dankje voor het taggen ik ga even kijken hoe ik dit ga invullen. Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen