dinsdag 30 december 2014

Essence Lash Princess

Een prinses zoals ik hoort natuurlijk een mascara voor prinsessen te hebben. Oke grapje als er één iemand geen prinses is ben ik het wel.  Als je mijn artikel van gisteren hebt gelezen dan heb je gelezen dat ik een goodie bag van Essence heb gekregen. Er zaten heel veel leuke producten in en vandaag wil ik de Lash Princess voor jullie reviewen.

Echt een prinses een chique dametje. Ik vind de verpakking echt fantastisch good job Essence! De verpakking ziet er absoluut niet goedkoop uit ik vind hem juist super cute. Nu zijn heel veel meiden gek op deze mascara. Ik wilde hem al proberen en nu kreeg ik hem gratis is dat niet fantastisch.

Oke wauw dit had ik niet verwacht het is een gebogen borseltje en waar het gebogen is is het ook breder als bij de andere delen. Normaal laat ik zulke vormen altijd liggen geef mij maar gewoon een rechte. Het borseltje is niet erg groot dat is dan wel weer een voordeel.

Ik had veel moeite met foto's maken ik vond het er mooi uit zien. Maar op beeld kwam het niet over erg jammer. Toen ik een foto van onderen nam was ik tevreden. Daarom is dit ook de enige foto! Hier kun je zien hoeveel lengte en volume ik krijg door deze mascara. Ik ben echt onder de indruk vooral door de vorm van het borsteltje. 

De mascara kost € 3.39 en wordt verkocht bij Kruidvat.

17 opmerkingen:

  1. Grappige naam heeft de mascara haha. Hij geeft wel een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me echt een goede mascara! Lees vaak dat hij echt de moeite waard is. Binnenkort maar is kijken dan haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij een fijne mascara, het borsteltje ziet er fijn uit! Ik vind de verpakking persoonlijk niet zo mooi, niet mijn smaak maar ik ben het wel met je eens dat het er niet goedkoop uitziet. Ik blijf me altijd verbazen over de mascara's van essence, ik vind er veel heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet zeggen dat ik er nog geen andere heb geprobeerd van essence! Ik vind de verpakking heel schattig maar meningen verschillen

      Verwijderen
  4. Ik heb al meerdere verhalen en reviews gelezen over deze mascara en telkens neem ik me voor om de mascara ook aan te schaffen. Vind het resultaat erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is echt super fijn! En veel meiden zijn enthousiast

      Verwijderen
  5. Mooi resultaat zeg. Hij ziet er zo leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! De naam is echt leuk!
    Staat je goed lieverd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele fijne mascara. Mijne is op. Maar heb wel een back-up gelukkigxxx

    BeantwoordenVerwijderen